Vår nya kundundersökning är trevlig läsning för oss på Damstahl. Vi noterar med stolthet och ödmjukhet att resultatet är det bästa vi någonsin fått och vi gläds åt toppresultat i hela landet.
- 96 procent tycker att det är enkelt att göra affärer med Damstahl.
- 99 procent anser att de får ett professionellt bemötande.
- 95 procent tycker att Damstahls produkter håller hög kvalitet.
Undersökningen visar att vi har ett starkt erbjudande, och våra kunder uppskattar att vi är lokalt närvarande med våra fyra kontor i Malmö, Göteborg, Stockholm och Sundsvall. Vi har en logistik som håller måttet och levererar över nästan hela landet inom 24 timmar.
Men vi slår oss inte till ro! De förslag till förbättringar vi fick in tar vi tag i direkt och ser till att åtgärda. Som marknadsledare måste man alltid sikta mot att nå högre vad gäller allt som är viktigt för kunden. Vårt löfte är “Rätt rostfritt. Till varje pris!”. Det jobbar vi med att leverera varje dag, varje månad, året runt.
Ständig jakt på ny kunskap
80 procent av kunderna tycker att Damstahl är kunskapsledande inom rostfritt stål. Den siffran ska vi höja ytterligare genom att förtydliga värdet av Damstahls kunskap. Vi ska fortsätta att utbilda våra medarbetare så att de kan ge våra kunder ännu bättre råd om den optimala rostfria lösningen för varje behov.
Fortsätt läsa vår blogg, här får du alltid lönsamma tips och nyheter från den rostfria världen!
*Kundundersökningen genomfördes i maj 2015 av företaget Netsurvey. Kunder från hela Sverige bjöds in att ge sina synpunkter. Svarsfrekvensen var 31 procent.